Powered By Blogger

poniedziałek, 28 maja 2018

Textbookers baner Witam wszystkich w tym wspaniałym majowym, słonecznym dniu. Cóż, moje ogłoszenie w OFERII nie przyniosło żadnego efektu, nie było oddżwięku, ani propozycji. Będę próbował dalej.
Skupiłem się na  TEXTBOOKERS i muszę Wam powiedzieć, że jak dla mnie jest to zdecydowanie lepsza srona od GIEŁDY TEKSTÓW. Są tutaj oceny od zleceniodawców, na giełdzie tez są, ale na tej platformie dzięki dobrym ocenom zarabiamy za następne artykuły większe pieniążki. Jest to fajna sprawa. Kto się stara pisze w miare dobrze dostaje dobre oceny i zarabia zdecydowanie lepiej, za każdy następny artykuł. Nieśmiało napiszę, że moje początki są bardzo obiecujące. Napisałem z 10 artykułów, a oceniło mnie 3 zleceniodawców i to z maksymalną pozytywną oceną. Czyli mam najlepszą możliwą cenę za pisanie artykułów. Polecam TEXTBOOKERS, oczywiście z mojego linku, który widzicie na dole i ...na górze. Ile zarobię w tym serwisie? Dam znać pod koniec czerwca.
Textbookers baner

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz