Powered By Blogger

piątek, 1 czerwca 2018

Moi Mili
Zaczynam atakować goodcontent.pl. Napisałem już parę artykułów na tej stronie i jeśli chodzi o porównanie trzech platform GIEŁDA TEKSTÓW, TEXTBOOKERS, GOODCONTENT, zdecydowanie ta ostatnia, jest moim zdaniem najlepsza. Pisząc podobny artykuł na Giełdzie dostaje 2 razy mniejszą stawkę, za ten w Goodcontent.

Zdobyłem już jakieś tam doświadczenie początkującego pismaka i Z Giełdy pomalutku będę się wycofywał. Szkoda mojego czasu na śmieszne wynagrodzenia na tej stronie, choć osobie, która zaczyna bardzo polecam, jest to dobre przetarcie, dobra szkoła pisania. Będę tam wracał wypatrując atrakcyjne zlecenia, nieraz takowe się pojawiają.

Na goodcontent.pl robie rozpoznanie, tak jak na poprzednich stronach. Napisałem parę artykułów, jeden skopiowany na żywca. Oczywiście nie przeszedł. Czyli już wiem, co i jak pisać. Oczywiście dam znać o moich wynikach i zarobkach na tej platformie.








3 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu, pozycjonowaniem mojej strony zajmuje się ten człowiek https://www.kamildemidowski.pl/oferta/pozycjonowanie-w-niemieckim-google/ i widać, że zna się na rzeczy. Moja strona już jest w TOP10 w Google. Pomógł mi zoptymalizować stronę i wymyślić treść i teraz to wszystko się jakoś porządnie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybierz szablon strony www. Darmowe. Wszystkie szablony od WebWave są i pozostaną darmowe. https://www.templatemonster.com/pl/type/szablony-internetowe/

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for publishing such great information. You are doing such a great job. This information is very helpful for everyone. Keep it up. Thanks. Read more info about how to start Martial Arts for Adults.

    OdpowiedzUsuń