Powered By Blogger

wtorek, 22 maja 2018

Cześć.
Dzisiaj poniosła mnie fantazja, lubię od czasu do czasu zrobić coś innego, coś co wydaje się przeciwieństwem ustalonego schematu. Bardzo to lubię. Nauczyłem się jednak podstawowej rzeczy, przy tego typu projektach nie można krzywdzić drugiej osoby, oj nie można.
Odpowiedziałem w serwisie OFERIA.PL na propozycję zlecenia, a brzmiała ona tak:

Zlecę pisanie postów na bloga, regularnie około raz w tygodniu per blog o tematyce:- moda i uroda-sport i fitness dla kobietOkoło 5-10 tekstów (np. 10 krótkich albo 5 dłuższych). Objętość różna, styl różny.Niezależność w działaniu. 7-20 zł za tekst w zależności od jakości.

Budżet zlecenia: do uzgodnienia
Liczba zgłoszeń: 19
Średni koszt realizacji: 10 zł/1000 znaków

Moja odpowiedż :

Witam, tematyka jest mi zupełnie obca, sport to tylko mecze przed telewizorem z puszką piwa, ale lubię wyzwania, chętnie spróbuję. Ponieważ mój czas i moja praca jest droga, proponuję zwiększyć trochę budżet zlecenia. Pozdrawiam. Andrzej .

Myślicie, że dostanę te zlecenie???😋😊




7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na razie informują tylko, że Składałeś propozycję wykonania zlecenia Copywriter - stała współpraca. Właśnie pojawiło się konkurencyjne zgłoszenie w tym zleceniu. Zachęcamy, abyś na bieżąco zapoznawał się z ofertami konkurencji w zleceniach, w których bierzesz udział. Pamiętaj, że Zleceniodawca będzie mógł wybrać tylko jednego zwycięzcę.

      Usuń
  2. To zależy na czym im zależny :) Jeśli na kreatywności i osobie z dystansem to pewnie, że TAK :p

    OdpowiedzUsuń